Saturday, March 26, 2016

ජායාරූප ඇල්බමය සුරක්ෂිත කලයුතුය



බොහෝ කලකට පෙර මා විශේෂ කාර්ය බලකායේ සේවයේ යෙදී සිටින සමයේදී යුධ බිය හේතුවෙන් අතහැර දමා තිබූ ගම්මානයක් හරහා ගමන් කරන්නට සිදුවිය..මිනිසුන් අතහැර ගිය පසුඅදාල භුමිය වන සතුන්ට උරුමවී ඇති බව පෙනුණි...ගඩොලින් බිත්ති බැඳ උළු සෙවිළි කල නිවාසයන්ද වන අලි ප්‍රහාරයට ලක්වී විනාශයට පත්වෙමින් පවතින බව දුටුවෙමු...වන අලි ප්‍රහාරයට ලක්ව විනාශයට බඳුන් වෙමින් පැවතී නිවසකට ඇතුල් වූ විට මා දුටුවේ බිම පතිත වී තිබූ ජායාරූප ඇල්බමයකි...එම ජයාරූප ගොනුව තුල පරම්පරා කිහිපයක කතාවක් අන්තර්ගතව තිබූ බව දුටුවෙමි...අපගේ සාමාජිකයන් නිවසේ කාමර පරීක්ශා කරන අතරේ මා කල්පනා කලේ නාඳුනන නිවැසියන් වෙනුවෙන් මෙම ජායාරූප ඇල්බමය සුරක්ෂිත කලයුතුය යනුවෙනි..ඒ වෙනුවෙන් මට කල හැකිව තිබූ හොඳම විකල්පය වූවේ නිවසේ ජනේල වලට ඉහලින් තිබූ සුළං කවුළුවක අදාළ ජායාරූප ඇල්බමය තැන්පත් කිරීමය....ගෙහිමියන්ට තම නිවසට පැමිණෙන්නට අවස්ථාවක් ලැබුණි දැයි මට කිසිදා දැන ගැනීමට හැකියාවක් නොලැබුණි....යුද්ධයෙන් පසු ඔවුන්ට තම නිවසට පැමිණෙන්නට හැකිවූවා නම් සහ මා විසින් සුරක්ෂිත කල ජායාරූප ඇල්බමය ඔවුනට ආපසු ලැබුණා නම් මගේ වෑයම සාර්ථක වන්නට තිබුණි. නමුත් ඒ සම්බන්දව කිසිවක් නොදනිමි...මේ ජායාරූපය එම ගම්මානයේ සීමාවේ සිට ලබා ගත් එකකි...මගේ පසුබිමින් පෙනෙන කතෝලික මුණිවර ප්‍රතිමාව මට සුපුරුදුය.එය එසේ වන්නේ මා අධ්‍යාපනය ලැබූ පාසල ඒ මුනිවරයා වෙනුවෙන් කැපකළ එකක් නිසාය....


චමින්ද ජයසේන විසින් බුකියට ලියන ලදි

No comments:

Post a Comment